Emile Roemer op Campagne door thuisregio

7 februari 2014

Emile Roemer op Campagne door thuisregio

SP-voorman Emile Roemer is op zaterdag 15 februari op campagne door zijn thuisregio. In het kader van de gemeenteraadsverkiezingen bezoekt hij die dag twee Brabantse en twee Limburgse SP-afdelingen tijdens hun campagne. Tegen 15.00 uur sluit hij deze dag groots af in het winkelcentrum van Boxmeer.

Omstreeks 11.00 uur is Emile Roemer aanwezig bij de campagne van nieuwkomer Cuijk. Daarna volgen de campagnes van Gennep (12.15 uur) eveneens een nieuwkomer en Venray om plusminus 13.30 uur. Roemer besluit tegen 15.00 uur zijn regiotour in het winkelcentrum van Boxmeer.

Boxmeer
In de Boxmeerse winkelstraat ter hoogte van de ingang van de Kloostertuin geeft Emile Roemer samen met de lokale lijstaanvoerder Johan Koelman het officiële startsein voor de campagne in de gemeente Boxmeer. Het belooft daar zo’n vier weken voor de gemeenteraadsverkiezingen een bijzondere happening te worden, compleet met de Soepexpress van de SP, muziek, dans en andere leuke activiteiten.

Staand midden lijsttrekker Johan Koelman, staand rechts Emile Roemer.