Wij stellen aan u voor: Rob Leenders

16 maart 2018

Wij stellen aan u voor: Rob Leenders

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Rob heeft als “Bierkoerier Boxmeer” al veel bekendheid gekregen en is onze jongste nieuwe aanwinst op de lijst. Hij heeft een duidelijk beeld wat jongeren in de gemeente bezig houdt. Er ontbreekt nu een jongerencentrum voor de doelgroep 15 tot 18 jaar. Het huidige jongerencentrum is gericht op een doelgroep van 12 tot 15 jaar.

Over de leeftijdscategorie 16 plus is Rob van mening dat de jongeren nu uitwijken naar uitgaansgelegenheden in omliggende gemeenten Rob ziet graag dat er in de gemeente Boxmeer mogelijkheden komen voor grotere uitgaansgelegenheden (disco, evenementenhal etc.) waar feesten en/of concerten kunnen worden georganiseerd, zodat er voor jeugd genoeg te halen valt.

Mede door zijn kennis en ervaring in de sector Transport en Logistiek heeft Rob zicht op de vele knelpunten op het gebied van de verkeersveiligheid. Veilige verkeersdeelname door goede en juiste verkeersmaatregelen en voorzieningen zijn van groot belang. Een juiste handhaving kan dan ook niet uitblijven.

Zie voor het persoonlijke fimpje van onze kandidaat op nummer 3 Rob Leenders de onderstaande link: