SP Boxmeer start actie Hansa kaart!

2 maart 2018

SP Boxmeer start actie Hansa kaart!

Foto: SP
Afgelopen zaterdag starte SP Boxmeer een actie omtrent Hansa. Als SP gaan wij de komende weken bij de inwoners langs de deuren om mensen een ansichtkaart te laten invullen. De inwoners hebben recht op dat de gehele waarheid boven tafel komt. Dit moet geen doofpot affaire worden als het aan de SP ligt.

SP Boxmeer is vanaf het begin bezig geweest om openheid over dit dossier te verkrijgen. Dat het hele verhaal, alle gesprekken, brieven, afspraken, overleggen met en onderling tussen de Wethouders en de Raadsleden etc. duidelijk wordt voor iedereen.

Waarom is er niets met de voor informatie gedaan? Wat is er fout gegaan? Welke informatie is niet gedeeld met de raadsleden? Welke stappen zijn verkeerd genomen? Hoe kan het dat deze klucht blijft voortbestaan?!

Ook de SP zat enige tijd in het college waarin Hansa speelde en aan de orde kwam. Als SP Boxmeer zijn wij van mening dat ook onze oud Wethouders en Raadsleden gehoord dienen te worden. Daar is alle bereidheid en medewerking toe! Onze (oud) Wethouders en (oud) Raadsleden hebben niets te verbergen.

Steun deze actie en strijd met ons voor 100% openheid!