SP Boxmeer blijft met 5 zetels in de raad van Boxmeer.

22 maart 2018

SP Boxmeer blijft met 5 zetels in de raad van Boxmeer.

Foto: SP Boxmeer / SP fotograaf

Na een zeer goede en sterke campagne was het woensdagavond 21 maart een spannende avond voor het hele team van SP Boxmeer. Zou de SP beloond worden voor hun harde werk? Zou SP de stemmen krijgen die het verdient? Uiteindelijk werd na 22.15uur een voorlopige uitslag bekend gemaakt. SP Boxmeer is even groot gebleven als na 2014. Met 5 zetels zit SP Boxmeer geworteld in de gemeente Boxmeer. Ondanks dat dit een voorlopige uitslag is, zijn wij als SP heel dankbaar voor dit mooie en geweldige resultaat.

Déze gemeenteraadsverkiezingen gingen meer dan ooit ergens over! Juist nu zijn partijen nodig met een sociale visie op de maatschappij. De SP wil een samenleving waarin een sociale, transparante, leefbare en veilige gemeente voorop moet staan. Een gemeente waarin de inwoners centraal staan.

SP Boxmeer gaat de aankomende 4 jaar voor u met alle energie, strijdlust en moed aan de slag. Stevig en geworteld in de Boxmeerse politiek.

Wij danken u voor uw stem en zullen deze blijven laten horen in de raad!