SP Boxmeer kleurt winkelcentrum rood

16 februari 2014

SP Boxmeer kleurt winkelcentrum rood

Lijsttrekker Johan Koelman van de SP Boxmeer startte samen met de landelijke SP-voorman Emile Roemer op zaterdag 15 februari officieel de verkiezingscampagne van de SP in het winkelcentrum van Boxmeer.

Een rood uitgedoste groep van zo'n 25 SP'ers zorgde er voor dat het winkelend publiek niet om de SP heen kon. Ook de bijdrage van de cheerleadergroep Partisan Athletics werd zeer door de mensen gewaardeerd. De SP-verkiezingskrant, -sleutelhangers, -sponsjes en SP-ballonnen gingen vlot van de hand. En ook de tomatensoep van de SP SoePexpress was voor vele mensen een welkom hartig tussendoortje.

Het winkelend publiek in het Boxmeerse winkelcentrum kon niet om de SP-campagne heen

Hoogtepunt van de middag was natuurlijk de officiële start van de Boxmeerse SP-campagne die werd vastgelegd door Omroep Brabant TV. De Boxmeerse SP-lijsttrekker Johan Koelman en landelijk voorman Emile Roemer lieten in Boxmeer 'het dak er af gaan'. Uit een SP-huis steeg een grote bos ballonnen op waaraan een grote poster hing met daarop de SP-leus van deze gemeenteraadsverkiezingen: SP 100% Sociaal!

Emile Roemer laat met Johan Koelman in Boxmeer het dak er af gaan

Een reportage met o.a. interviews met Emile Roemer, lijsttrekker Johan Koelman, de Boxmeerse SP-voorzitter Bert Moeskops en Dennis Roemer van de Boxmeerse SP-jeugdafdeling ROOD is te zien op Omroep Brabant TV en wel op dinsdag 18 of woensdag 19 februari.

Johan Koelman geïnterviewd door Paul van Asseldonk van Omroep Brabant TV