Nationaal Zorgfonds

29 oktober 2016

SUPERZATERDAG SP BOXMEER

Foto: Nationaal Zorgfonds / www.nationaalzorgfonds.nl
Afgelopen zaterdag 22 oktober heeft SP Boxmeer een SUPERZATERDAG gehouden die volledig in het teken stond van het ''Nationaal Zorgfonds".

Op deze SUPERZATERDAG hebben we geprobeerd met een groep van ruim 15 mensen om zoveel mogelijk handtekeningen op te halen voor het ''Nationaal Zorgfonds" en hierin zijn we meer dan geslaagd. In een tijdsbestek van ongeveer 2.5 uur hebben we het mooie aantal van 186 handtekeningen weten te realiseren.

23 juli 2016

Super inpak zaterdag voor het Nationaal ZorgFonds

Foto: Shaxawan Dukane
SP Boxmeer was zeer goed vertegenwoordigd afgelopen zaterdag 16 juli op de Super inpak zaterdag.Lees verder
23 juni 2016

Openbare avond SP in Boxmeer voor Land van Cuijk

Dinsdag 05 juli 2016 organiseert de SP in Boxmeer een openbare avond met als thema het 'Nationaal ZorgFonds' en waarom vinden wij dit nodig.

Gastdocent en -spreker is Nico Heijmans, fractie voorzitter van SP Noord-Brabant. Hij zal ons meenemen in het proces van de SP ideologie. Hoe ga je daarmee om en wat kun en wil je er mee doen. Dit aan de hand van bovenstaand thema.

8 juni 2016

Een zeer geslaagde SP Ledenavond!

Afgelopen 26 mei 2016 heeft SP Boxmeer een Ledenavond georganiseerd met als speciale gasten Ron Meyer en Emile Roemer. De avond was speciaal georganiseerd om Ron beter te leren kennen. Wie is onze nieuwe partijvoorzitter? En wat is Ron zijn drijfveer? Wat kan en wil Ron betekenen voor de SP?

Op al deze vragen hebben we ruimschoots antwoord gekregen. Ron is een gedreven jonge man die een duidelijke visie heeft. Een persoon die staat voor wat hij zegt. En tot het uiterste wil gaan. Maar ook een man die naast de SP "gewoon" vader is van 2 prachtige kinderen, een grote fan is van voetbal en een sterke en lieftallige vrouw naast zich heeft staan.

Foto: Nationaal Zorgfonds / www.nationaalzorgfonds.nl
Naast Ron zijn persoonlijke verhaal heeft Ron ook zijn visie gedeeld met betrekking tot "Het Nationale Zorgfonds", een plan voor een nationale zorgverzekering welke naast de SP gesteund wordt door vele andere organisaties en prominenten (zie ook www.nationaalzorgfonds.nl). Lees verder