Theo Weenink

Theo Weenink is ruim 40 jaar lid van de SP. Samen met Emile Roemer heeft hij SP Boxmeer op gezet. En van deze afdeling echt een actie afdeling gemaakt die veelvuldig op straat te vinden is onder de mensen!

Maar Theo blinkt echt uit in een luistert oor bieden aan mensen en om hen te ondersteunen waar het nodig is. Al jaren draait Theo mee in de Hulpdienst en is hier dan ook de front man van. Vele duizenden belasting aangiftes heeft hij inmiddels gedaan, honderden gesprekken met de schuldhulpverlening en andere organisaties en vele bezwaarschriften geschreven n.a.v. aanslagen. Tot het uiterste gaan is wat Theo onvoorwaardelijk doet. Gedreven en passievol draait Theo de hulpdienst met een aantal andere hulpdienstmedewerkers vol 100% geloof dat je iedereen kunt helpen.

Theo heeft verder nog een aantal passie's waaronder het duiken wat hij met veel plezier doet en waar hij zeer geboeid over kan vertellen. Hij geeft over duiken zelf les op scholen. De tijd die Theo overheeft besteed hij graag aan zijn gezin. Theo hecht veel waarde aan familie. En leuke uitstapjes komen dan geregeld voor.

Al met al is Theo een duizendpoot. En zijn wij enorm blij dat hij een onderdeel uitmaakt van SP Boxmeer.