SP Boxmeer steunt de voedselbank

8 mei 2020

SP Boxmeer steunt de voedselbank

Foto: SP

De afgelopen weken heeft SP Boxmeer in samenwerking met SP Cuijk gekookt voor inwoners die afhankelijk zijn van de voedselbank.

Ruim 100 complete maaltijden zijn bereid. Deze maaltijden bestonden uit: pasta/rijst, wokgroenten/macaronigroenten, gehakt/sate-vlees en pastasaus/sate-saus. Omdat wij merkten dat de vers producten nauwelijks nog werden gedoneerd aan de voedselbank wilde wij via deze weg zorgen dat de inwoners die de voedselbank nodig hebben wel gezond konden eten.

Daarnaast weten wij dat er tussen deze mensen ook vele kinderen zitten.  Wij zijn hen ook absoluut niet vergeten. Afgelopen donderdag 7 mei hebben wij voor de kinderen iets leuks afgegeven aan de medewerkers van de voedselbank.

Foto: SP

Als wij het allemaal met elkaar doen komen wij deze crisis door. Onze dankbaarheid gaat uit naar de verschillende ondernemers die ons belangeloos hebben geholpen met verse producten, de keuken ter beschikking hebben gesteld en daarnaast zorgen dat onze maaltijden terug gekoeld konden worden.

Jullie hebben allemaal een hart van goud!