SP Boxmeer hield vandaag een sterk betoog:

9 november 2017

SP Boxmeer hield vandaag een sterk betoog:

Vandaag heeft  fractievoorzitter Johan Koelman tijdens de raadsvergadering een sterk en goed betoog gehouden over de begroting van 2018.

Tijdens deze raadsvergadering die vanaf 13.00uur gehouden werd in het gemeentehuis, spreekt de raad zich uit over hun gedachten met betrekking tot de begroting van 2018.

SP Boxmeer heeft een aantal flinke kanttekeningen over de begroting van 2018. Tijdens het betoog werd duidelijk aangegeven dat de inwoner van de gemeente Boxmeer ten alle tijden centraal moet staan. En dat er naar de inwoner geluisterd moet worden op allerlei vlakken zoals: Meldingen van inwoners, weten wat er leeft en speelt binnen de gemeente Bxomeer en burgerinitiatieven. Maar ook dat de inwoners niet extra belast mogen worden. SP Boxmeer maakt zich ook grote zorgen omtrent de zorg en zeer specifiek de jeugdzorg. Dit zijn maar een aantal punten die tijdens het betoog aangehaald zijn.

Wilt u het betoog luisteren dan kunt u op de onderstaande link klikken.

Mocht u graag de begroting voor 2018 willen inzien dan kunt u op de onderstaande link klikken.