SP Boxmeer dankt kiezers, nu op naar raadsverkiezing 2018

24 maart 2017

SP Boxmeer dankt kiezers, nu op naar raadsverkiezing 2018

SP Boxmeer is in grote getale de straat op gegaan de afgelopen maanden. Dag in dag uit, week in week uit. Dat doet geen enkele partij ons na. Zoveel enthousiasme en energie. Ook al was de tempratuur ver onder nul, hagelde of regende het, wij gingen door!

Natuurlijk hoopte iedereen dat we zouden winnen bij de verkiezingen en er zetels bij zouden krijgen. Maar om met zo veel nieuwe partijen erbij de "schade" te kunnen beperken tot bijna het aantal huidige zetels in de tweede kamer mag een overwinning genoemd worden! En dat komt mede doordat Emile (Roemer), Ron (Meyer) en alle andere SP-ers een mega goede en verfrissende campagne hebben neergezet.

Vorige week zaterdag hebben we samen met Emile in Boxmeer de mensen bedankt voor het stemmen in het algemeen en voor de stemmen op de SP in het bijzonder. Hierop hebben we vele mooie en positieve reacties gekregen. Nu gaan we hard aan het werk voor de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar, mede doordat we ons gesterkt voelen door het resultaat in de gemeente Boxmeer (wederom de grootste met maar liefst 27,5% van de stemmen).

Foto: SP / boxmeer.sp.nl

Namens bestuur en fractie nogmaals dank aan onze kiezers en aan alle SP'ers voor hun inzet. Hopelijk kunnen we in maart volgend jaar weer op jullie rekenen.

SP Boxmeer Fractie en Bestuur