SP Boxmeer on Tour bij Wielerspektakel 'Daags na de Tour'

29 juli 2015

SP Boxmeer on Tour bij Wielerspektakel 'Daags na de Tour'

Afgelopen maandag was het weer zover. Na een zware Tour de France kwamen een groot aantal tourrenners weer naar Boxmeer voor het wielerevenement 'Daags na de Tour'. Al vanaf 1974 is dit spektakel al te zien in Boxmeer, waar tienduizenden mensen komen kijken naar het wielrennen en niet onbelangrijk, de geweldige sfeer die elk jaar weer heerst tijdens de ronde van Boxmeer. En zoals elk jaar werd de wedstrijd vooraf gegaan door de bij wielerevenementen behorende reclamekaravaan. Uiteraard was ook dit jaar de SP weer present zoals ze dit al vanaf 1980 zijn.

Foto: SP

Met veel plezier nemen onze leden deel om hebbedingetjes uit te delen en dit is natuurlijk ook onze manier van tussen de burgers te staan. Geen partij die daar aan kan tippen en we mogen met ons allen daar trots op zijn. De afgelopen drie jaar met de tractor en caravan op tour, met de leden van de SP Boxmeer. En landelijk SP voorman Emile Roemer ontbrak ook dit jaar niet.

Foto: SP