SP Boxmeer op campagne voor Europese verkiezingen

19 mei 2014

SP Boxmeer op campagne voor Europese verkiezingen

Woensdag 22 zijn de Europese verkiezingen. Onder het motto 'NEE TEGEN DEZE EU' heeft de SP Boxmeer afgelopen zaterdag 17 mei campagne gevoerd in het centrum van Boxmeer. Volgens de SP is “Nee” het enige goede antwoord op de vraag of we een superstaat Europa willen. Europa moet niet álles willen regelen.

De SP is absoluut positief over Europese samenwerking: de vrede bewaren, de welvaart bevorderen en democratische en sociale rechten beschermen. Samenwerken is prima maar sommige dingen moet je zélf kunnen regelen. Zo moeten we als Nederland bijvoorbeeld zelf over onze pensioenen blijven gaan en zelf kunnen bepalen wie er in aanmerking komt voor een sociale huurwoning. Dát is wat de SP wil.

Partisans Athletics Op deze zonnige zaterdagmiddag werd de SP ondersteunt door de cheerleaders van Partisans Athletics. Eerst werd er een optreden gegeven op het plein voor de Bock. Een geweldig optreden waar de junioren van de Partisans Athletics weer lieten zien waartoe zij in staat zijn. Na het optreden zijn we richting Bakker Bart gelopen en onderweg deelde de Cheerleaders en SP leden campagne materiaal uit. Op het plein voor Bakker Bart werd een tweede voorstelling gegeven waarna deze campagnedag werd afgesloten. De SP dankt de Partisans Athletics die deze campagnedag weer extra kleur gaven.

Ondernemers Om overlast voor de Boxmeerse ondernemers te voorkomen was verzocht zoveel mogelijk de pleinen te benutten. De SP heeft hier graag gehoor aan gegeven. Speciale dank gaat uit naar de Bock en Bakker Bart voor het leveren van de benodigde stroom bij de optredens van de cheerleaders.