Daags na de Tour: warm en gezellig

23 juli 2013

Daags na de Tour: warm en gezellig

Daags na de Tour 2013Even leek het er niet op maar gelukkig ging het Boxmeerse wielerspektakel Daags na de Tour toch door. De wedstrijd werd gewonnen door Neerlands nieuwe trots Bauke Mollema, maar tijdens de reclamekaravaan maakte de SP Boxmeer er weer een waar spektakel van.

SP Reclamekaravaan Daags na de Tour 2013

Al sinds 1980 is de SP present tijdens de reclamekaravaan. Dit jaar eens niet met de SP busje maar met een oude trekker (van Gerard Everink) en de SP caravan van de afdeling Gennep (waarvoor dank). Hiermee trok de SP Boxmeer weer veel bekijks bij het massaal opgekomen publiek.

SP Reclamekaravaan Daags na de Tour 2013

Het was dan ook erg gezellig op het parcours en de SP Boxmeer viel erg op tussen alle vrachtwagens en busjes van de andere deelnemers. De welbekende SP sponsjes waren weer erg in trek en werden gretig aangenomen door het wielerpubliek. Dit jaar hadden we zelfs watergekoelde sponsjes voor de vrijwilligers en onszelf om een beetje koel te blijven met het warme weer. Er zijn in totaal zo'n 5000 SP sponsjes uitgedeeld. Voor de kinderen waren er de SP ballonnen waar ze erg blij mee waren.

SP Reclamekaravaan Daags na de Tour 2013

En zoals elk jaar was SP 2e kamer fractievoorzitter Emile Roemer ook weer van de partij.

SP Reclamekaravaan Daags na de Tour 2013

Het was weer een geslaagde actie van de Boxmeerse SP, iedereen heeft de SP weer in actie kunnen zien. En volgend jaar zal de SP uiteraard weer aanwezig zijn tijdens de reclamekaravaan van Daags na de Tour.