Politici over standpunten die mensen met een beperking raken

21 augustus 2012

Politici over standpunten die mensen met een beperking raken

MEE - Zorgbelang BrabantWelke standpunten nemen de zeven grootste politieke partijen in als het gaat om mensen met een beperking? Dat lichten ze zelf toe tijdens de bijeenkomst die MEE Noordoost Brabant en Zorgbelang Brabant organiseren in Boxmeer op 5 september 2012. Voor de SP zal kandidaat kamerlid Patrick van Lunteren de standpunten van de SP toelichten. Alle geïnteresseerden en vooral mensen met een beperking zijn welkom. De toegang is gratis. Aanmelden kan tot 3 september.

Op 12 september 2012 zijn de Tweede Kamerverkiezingen. In de aanloop daar naartoe zijn VVD, CDA, SP, PVV, D66, Groen Links en PVDA uitgenodigd hun standpunten toe te lichten aan mensen met een beperking en andere geïnteresseerden. Ook is er ruimte voor debat. De thema’s die tijdens de bijeenkomsten centraal staan, hebben allemaal te maken met een inclusieve samenleving: Maak de samenleving toegankelijk voor iedereen; Organiseer écht passend onderwijs voor iedereen; Creëer gelijke kansen op het gebied van werk en inkomen voor iedereen; Garandeer betaalbare zorg voor iedereen.

Datum en locatie
Boxmeer - woensdag 5 september

Het adres waar de bijeenkomst plaatsvindt ontvangt u na aanmelding, kort voor de betreffende bijeenkomst.
(op dinsdag 4 september is er ook een bijeenkomst in Heesch en op donderdag 6 september in Uden)

Tijd
Het programma start om 19.30 en duurt tot 21.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur). Van 21.00 tot 22.00 uur kunt u individueel informatie inwinnen bij de politieke partij(en) van uw keuze.

Aanmelden
Stuur vóór 3 september een e-mail aan: secretariaat@mee-nob.nl. Vermeld hierin uw naam, telefoonnummer, e-mailadres, welke avond u bezoekt en met hoeveel personen.

Vragen?
MEE Noordoost Brabant, telefoon 0413 33 47 33.

Website MEE: http://www.demeentgroep.nl/viewpage.asp?pag_id=23865