Meer dan 10.000 ZO-Kranten verspreid in Boxmeer

8 juni 2012

Meer dan 10.000 ZO-Kranten verspreid in Boxmeer

SP BoxmeerAfgelopen weken zijn de actieve leden van SP Boxmeer weer druk in de weer geweest om zo veel mogelijk huishoudens in hun gemeente te voorzien van een ZO-krant. In korte tijd zijn er meer dan 10.000! ZO-Kranten verspreidt.

ZO-krant Mei 2012Met de ZO-krant informeert de SP viermaal per jaar, ook buiten verkiezingstijd, miljoenen Nederlanders over belangrijke ontwikkelingen in binnen en buitenland. De krant wordt zo breed mogelijk huis-aan-huis verspreid door vele enthousiaste vrijwilligers. Afgelopen weken hebben onze vrijwilligers in heel de gemeente Boxmeer meer dan 10.000 ZO-kranten bezorgd. Wij danken onze bezorgers en wensen de inwoners van onze gemeente veel leesplezier.

In augustus zal de nieuwe ZO-krant weer bij 10.000 huishoudens in Boxmeer op de deurmat vallen. Veel handen maken licht werk dus versterking van het SP Boxmeer bezorgteam is van harte welkom. Mensen die via het bezorgen of anderzijds graag een steentje willen bijdragen kunnen zich aanmelden door te mailen naar boxmeer@sp.nl. Bellen kan ook naar nummer 0485-479951 of 06-10699745.