Toekomst Boxmeer: Wat vindt u belangrijk voor 2012 en verder?

27 oktober 2010

Toekomst Boxmeer: Wat vindt u belangrijk voor 2012 en verder?

Veranderende geldstromen vanuit het Rijk beïnvloeden de financiële positie van de gemeente Boxmeer. De gemeente wil graag de regie in eigen hand houden om zo voorbereid te zijn op de toekomst. Hierbij verneemt de gemeente ook graag de visie van de inwoners. Daarom organiseert gemeente Boxmeer een debat met als thema: ‘Wat vind jij belangrijk?’ Alle inwoners van de gemeente Boxmeer zijn uitgenodigd om hun mening VOOR maandag 15 november te geven over een aantal stellingen.
Tot maandag 15 november kunt u op de website van de gemeente Boxmeer deelnemen aan een internetenquête. De enquête bestaat uit 27 stellingen, waarbij gevraagd wordt: wat vind jij belangrijk? De resultaten van de enquête worden verwerkt in een rapport, dat in januari in de gemeenteraad besproken wordt. De uitkomst dient als input voor de te voeren discussie. Op deze manier kun jij als inwoner van de gemeente Boxmeer jouw visie laten meewegen in de keuzes van het gemeentebestuur.
We vragen aan jou: wat vind jij belangrijk? Draag bij aan het debat en vul VOOR maandag 15 november de enquête in op www.boxmeer.nl