Open dag nieuw gemeentehuis

11 oktober 2010

Open dag nieuw gemeentehuis

Het was een geslaagde opening van het nieuwe gemeentehuis in Boxmeer. Tijdens de open dagen op zaterdag 2 en zondag 3 oktober zijn er heel veel mensen komen kijken en kregen we overwegend positieve reacties en complimenten voor de gemeente. Alle politieke partijen was gevraagd om hun fractiekamer in te richten met informatie over hun partij. Ook daarvoor bestond veel interesse.

Ook de SP had haar fractieruimte feestelijk ingericht met ballonnen, sponsjes, actiemateriaal en de nodige informatieve lectuur.
Op de muur werd een presentatie geprojecteerd van alle activiteiten, waar de SP in Boxmeer zich mee bezighoudt en heeft gehouden.
Tijdens de open dag hebben heel veel mensen de SP fractiekamer bezocht, getuige de uitgedeelde ruim 650 winkelwagenmuntjes en 400 balpennen.
Er vonden veel leuke ontmoetingen plaats, mensen met positieve reacties, maar er waren ook mensen die hun zorgen uitspraken, o.a. over de bezuinigingen en wanneer de gemeente weer iets meer zou kunnen gaan doen aan leefbaarheid.
Op de diverse foto's een impressie van mensen die de SP-fractiekamer bezochten en te woord werden gestaan door bestuurs- of (burger)raadsleden van de SP.