SP Boxmeer start ledenwerfactie Het ijzer smeden als het heet is…..

12 juli 2010

SP Boxmeer start ledenwerfactie Het ijzer smeden als het heet is…..

De 2e Kamerverkiezingen van 9 juni jl. geleden liggen nog vers in ons geheugen. Het resultaat van deze verkiezingen mag er voor de SP in Boxmeer zeer wel wezen: 1 op de 3 Boxmeerse kiezers koos voor de partij waar “onze” Emile Roemer lijsttrekker van was geworden.
Voor de SP-afdeling Boxmeer is deze uitslag aanleiding om een ledenwerfactie op te zetten. Onder de bijna 6000 stemmers verwachten wij, hopen wij dat er mensen zijn die de SP niet alleen via hun stem maar ook met een lidmaatschap willen steunen. Wij willen mensen in de gelegenheid stellen zich bij ons aan te sluiten.

Want de SP mag dan in Boxmeer veel stemmen gehaald hebben, landelijk hebben de verkiezingen toch vooral succes opgeleverd voor rechts. Het zal dus nu nog meer nodig zijn te strijden, zowel landelijk als lokaal, 1. om de rekening van de crisis niet bij de mensen te leggen die er totaal geen schuld aan hebben, 2. voor een eerlijkere verdeling van de welvaart en 3. voor een goede kwaliteit van de publieke sector, om maar een aantal belangrijke zaken te noemen.
Vandaar dat we deze week gestart zijn met een ledenwerfactie. Via het ronddelen van brieven. worden de mensen door Emile Roemer uitgenodigd lid te worden. Een aantal dagen later zullen Boxmeerse SP’ers langs komen om bij de mensen te vragen of ze inderdaad lid willen worden. Wij hopen op deze manier onze partij en onze afdeling nog groter en sterker te maken zodat we nog meer een sociale vuist kunnen maken in deze moeilijke bezuinigingstijden.
Mocht u de komende tijd geen brief ontvangen en toch belangstelling hebben: u kunt voor informatie of aanmelden altijd contact opnemen via mail boxmeer@sp.nl of telefonisch 06-40604675 of 06-29375568