SP Afdeling Boxmeer op dorpentour.

10 oktober 2009

SP Afdeling Boxmeer op dorpentour.

Ouderen kunnen gratis op reis naar de Tweede Kamer in Den Haag.

Boxmeer: De SP-Afdeling Boxmeer is bezig met een dorpentour. In een groot deel van alle kerkdorpen van de gemeente wordt huis-aan-huis de afdelingskrant van de SP-Boxmeer “Boxmeer-SPeciaal” afgegeven. Met nieuws van de SP-Boxmeer uit de afgelopen anderhalf jaar.
De senioren krijgen naast de afdelingskrant ook de SP-Ouderenkrant aangeboden, met daarin een uitnodiging voor een gratis reis naar de Tweede Kamer in Den Haag op vrijdag 4 december.

Donderdag 1 oktober was het landelijke Ouderendag. Voor de SP Boxmeer reden om de ouderen extra in het zonnetje te zetten. Net als vorig jaar, worden de ouderen uitgenodigd om met de SP Boxmeer een bezoek te brengen aan de Tweede Kamer in Den Haag.
“Helaas kunnen we niet bij iedereen in de gemeente een krant afgeven, daarom willen ook via deze weg laten weten dat iedere oudere uit de gemeente zich aan kan melden voor deze reis naar Den Haag”, aldus Ria Crützen, voorzitter van de SP afdeling Boxmeer.
SP-Voorzitter Ria Crützen, “De SP probeert altijd dicht bij de mensen te staan, op straat en in de politiek, de reizen naar Den Haag en naar Brussel zijn daar een onderdeel van.”

“We hebben nog steeds bij alle reizen een volle touringcar gehad, of we nu naar Den Haag gingen of naar Brussel.”
Vorig jaar was de ouderenreis een groot succes. We gaan dus op herhaling op 4 december aanstaande!

Ouderen die zich op willen geven voor de gratis reis naar Den Haag (ook als u geen uitnodiging hebt gehad), kunnen bellen naar 06-40604675 of e-mailen naar mhqcrutz@tomaatnet.nl onder vermelding van: Busreis Den Haag, met daarbij uw naam, adres, leeftijd en telefoonnummer. Aanmelden kan tot en met 6 november.