DORPENTOUR WAS IN OVERLOON

23 oktober 2009

DORPENTOUR WAS IN OVERLOON

De SP-afdeling Boxmeer is in het laatste kwartaal van 2009 bezig met een dorpentour door de
hele gemeente Boxmeer. In alle dorpen van de gemeente wordt bij zoveel mogelijk huishoudens aangebeld om de lokale SP Jaarkrant persoonlijk af te geven. Daarbij mogen de mensen tevens vragen stellen over dorps- of gemeentelijke aangelegenheden.
Op zaterdag 24 oktober deed de SP-dorpentour Overloon aan. Omdat er in Overloon een aantal actuele onderwerpen (gaat) spelen waar de SP Boxmeer graag uw mening over hoort, hield zij tevens een enquête. Onder andere over al dan niet appartementenbouw in het centrum, starterswoningen, de vrije toegankelijkheid van het Schaartven en het al dan niet verder uitbouwen van Overloon en omstreken als 'toeristische parel' van de gemeente Boxmeer.

Deze enquête werd enkele dagen voorafgaand aan de SP Dorpentoer verspreid onder nagenoeg alle Overloonse huishoudens en die werd op zaterdag 24 oktober tijdens de dorpentoer weer opgehaald. Mocht u ons (of wij u) hebben gemist dan kunt u uw formulier ook inleveren bij één van onderstaande adressen:
- Trantert 36
- Venrayseweg 19
Zodra de uitslag van deze enquête bekend is, zal deze wereldkundig worden gemaakt via onze eigen website, diverse media en het Overloonse dorpsblad 'Ons Eigen Erf'.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!