SP Boxmeer trakteert ouderen op busreis naar Tweede Kamer

28 september 2008

SP Boxmeer trakteert ouderen op busreis naar Tweede Kamer

Boxmeer,
Elk jaar op 1 oktober, de nationale ouderendag, gaat de SP-afdeling Boxmeer langs de deur bij zo veel mogelijk ouderen in de gemeente Boxmeer. Met een kleine attentie zet de SP de ouderen dan even in een welverdiend zonnetje; ook dit jaar weer op woensdag 1 oktober.

Boxmeer, 28 september 2008

Naast het uitdelen van de Ouderenkrant worden de ouderen deze keer als presentje uitgenodigd voor een gratis busreis naar de Tweede Kamer in Den Haag. Zo kunnen ze het politieke toneel eens van dichtbij bekijken.
Het bezoek aan de Tweede Kamer is op vrijdag 16 januari en gastheer is dan uiteraard het Sambeekse SP-Kamerlid Emile Roemer, voorheen wethouder in de gemeente Boxmeer. Die ouderen die de SP-mensen op 1 oktober hebben gemist en toch graag mee willen, kunnen contact opnemen met Ria Crützen, tel. 0485-573062 / 06-40604675 of per mail mhqcrutz@tomaatnet.nl
Vooralsnog is het de bedoeling om met een bus te gaan en wordt de volgorde van aanmelding aangehouden.