Met Jan Marijnissen in gesprek in Boxmeer

1 april 2008

Met Jan Marijnissen in gesprek in Boxmeer

Jan Marijnissen
opsommingOp vrijdagmiddag 11 april a.s. komt Jan Marijnissen naar Boxmeer. Hij is dan te gast op een discussiebijeenkomst georganiseerd door de SP-afdeling Boxmeer. Deze discussiebijeenkomst vindt plaats in de grote zaal van Hotel Riche (aan het Wilhelminaplein) en duurt van 15.30 tot 17.00 uur. Iedereen is van harte welkom. De toegang is gratis.

O.l.v. discussieleider Vincent Ronnes zullen een aantal zeer actuele onderwerpen uit de landelijke politiek aan de orde komen. Deze onderwerpen hebben momenteel veel belangstelling in het landelijke nieuws, w.o. de zorg en integratie. Ook de oppositieplannen van de SP zullen aan bod komen. Enkele onderwerpen zullen ingeleid worden door een kort filmpje, waarin het thema verduidelijkt wordt. Vincent Ronnes zal per thema eerst met Jan in gesprek gaan, waarna de zaal de gelegenheid zal krijgen vragen te stellen. Voor vragen over deze bijeenkomst kunt u terecht bij de afdelingsvoorzitter Ria Crützen telefonisch 0485 – 573062 / 06-40604675 of per mail mhqcrutz@tomaatnet.nl